top of page
  • mahanmirzayi12

معرفی بهترین VPN های مناسب بازی


بهترین vpn برای بازی های آنلاین

این احتمال وجود دارد که پس از مشکلاتی که در بازی آنلاین تجربه کرده اید به دنبال خرید vpn پرسرعت برای بازی باشید. یا شاید شما به دنبال راهی برای دور زدن محدودیت های بازی های جدید یا حتی باز کردن قفل آن ها هستید.

در صورتی که به یک برنامه VPN برای ویندوز نیاز دارید، طیف گسترده ای از گزینه ها پیش روی شماست که بسیاری از آنها برای بازی مناسب هستند (زیرا می توانید تقریباً هر VPN را در ویندوز نصب کنید).

با این حال، اگر روی کنسول ایکس باکس یا پلی استیشن بازی می کنید، توصیه می کنیم یک مودم با قابلیت تنظیم VPN تهیه کنید و سپس VPN را روی آن مودم نصب کنید. دلیلش این است که نمی‌توانید VPN را به صورت مستقیم روی کنسول‌های بازی نصب کنید.

چگونه بهترین VPN را برای بازی انتخاب کنیم؟

بیایید در مورد چگونگی پیدا کردن و انتخاب بهترین VPN های بازی صحبت کنیم. VPN مناسب بازی باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

سرورهای نزدیک

برای تجربه بهترین سرعت ممکن، باید از یک سرور VPN نزدیک به خود استفاده کنید. اگر داده‌ها مسافت زیادی را طی کنند، کاهش سرعت را تجربه خواهید کرد مگر اینکه VPN را پیدا کنید که بهینه‌سازی‌هایی را برای اتصالات از راه دور اجرا کند. به طور خلاصه، یک VPN با تعداد زیادی سرور و تنوع بالای کشورها برای بازی مناسب تر خواهد بود.

پروتکل‌های VPN

طیف وسیعی از پروتکل‌های VPN وجود دارد که هر کدام مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را در مورد مدیریت داده‌های شما ارائه می‌دهند. وقتی نوبت به بازی میرسد، باید پروتکلی قوی داشته باشید که داده های شما را پنهان کند و از شما در برابر حملات DDoS محافظت کند. با این حال، شما یک پروتکل با رمزنگاری قدرتمند نیاز ندارید چرا که می تواند سرعت شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

اپلیکیشن برای همه سیستم عامل ها

برنامه VPN هایی که شما را مجبور به ایجاد اتصالات سرور دستی می کنند بهترین گزینه نیستند. برای داشتن یک تجربه بازی لذت بخش و بدون تاخیر، باید از نرم افزار VPN استفاده کنید. این بدان معنی است که شما باید VPN انتخابی خود را روی دستگاه خود نصب کنید.

عملکرد قابل اعتماد و پایدار

به یاد داشته باشید که به هیچ تبلیغاتی اعتماد نکنید، زیرا تقریباً هر VPN ادعا می کند که سریعترین است. در عوض، یک VPN با تعداد زیادی سرور و چندین پروتکل VPN پیدا کنید. و مهمتر از آن، به بررسی های عملی توجه کنید و تحقیقات خود را انجام دهید.

ویژگی های اضافی (Split-Tunneling، Kill Switch، IP اختصاصی)

بسته به نیاز شما، مجموعه ای از ویژگی های اضافی وجود دارد که باید در یک VPN مناسب بازی به دنبال آنها باشید. به عنوان مثال، تقسیم تونل به شما این امکان را می دهد که از VPN خود برای بازی استفاده کنید، اما در صورت نیاز، برنامه های دیگر بدون VPN فعالیت کنند. در صورت قطع شدن اتصال، قابلیت Kill Switch از شما محافظت می کند. و یک IP اختصاصی به شما کمک می کند حتی قوی ترین محدودیت های ضد VPN را دور بزنید.

بهترین VPN های بازی در سال 2022

در نهایت، در اینجا 7 مورد از بهترین سرویس VPN بازی معرفی می شوند که پینگ شما را کاهش میدهند، تاخیر شما را مدیریت می کنند، از حریم خصوصی شما محافظت می کنند و خیلی بیشتر از آنچه انتظار دارید انجام می دهند.

ExpressVPN - بهترین VPN برای بازی با پینگ پایین

NordVPN - بهترین برای کاربران VPN پیشرفته

CyberGhost VPN - بهترین برای سرورهای بازی اختصاصی

BunjeeVPN - بهترین VPN گیم با هزینه پایین

Surf Shark - بهترین VPN برای کاربران تازه کار

IPVanish - بهترین VPN بازی با عملکرد ساده

Private Internet Access - گسترده ترین شبکه سرورهای VPN

آیا امکان دارد به دلیل استفاده از VPN در حین بازی بن شوید؟

شما می توانید به دلیل استفاده از VPN در حین بازی بن شوید. با این حال، در عمل، به احتمال زیاد این اتفاق نخواهد افتاد البته، مگر اینکه تصمیم به تقلب یا چیت داشته باشید.

بزرگترین مشکلی که شرکت هایی مانند Valve، Electronic Arts، Ubisoft و Epic با VPN ها دارند مربوط به سیستم های تقلب است، زیرا مردم معمولاً از VPN برای دور زدن محدودیت های خاص استفاده می کنند. البته، این برخلاف شرایط استفاده از بازی‌ها است و می‌تواند منجر به ممنوعیت استفاده شود.

با این حال، عملاً هیچ گزارشی در مورد ممنوعیت شخصی صرفا برای استفاده از VPN وجود ندارد. و اگر چنین اتفاقی بیفتد، دلیل آن آدرس آی پی VPN شما خواهد بود. از آنجایی که آی پی ها بین کاربران به اشتراک گذاشته می شوند، ممکن است در نهایت یک IP دریافت کنید که قبلاً برای تقلب استفاده شده باشد.

بن شدن به دلیل یک آدرس IP مشترک VPN به ندرت اتفاق می افتد. با این حال، اگر می خواهید 100٪ ایمن باشید، از یک VPN با یک آدرس IP اختصاصی استفاده کنید.

آیا VPN می تواند پینگ بازی را کاهش می دهد؟

بله، یک VPN می تواند پینگ را کاهش دهد. پینگ پایین هنگام انجام بازی های آنلاین اکشن بسیار مهم است. با این حال، برای کاهش پینگ، باید سرور VPN را با دقت انتخاب کنید.

VPN ها به شما امکان می دهند به سرورهای سراسر جهان متصل شوید. بنابراین، اگر به یک سرور دور متصل شوید، می تواند پینگ و تأخیر شما را افزایش دهد. بنابراین، همیشه باید به سراغ نزدیکترین سروری بروید که می توانید پیدا کنید (بر اساس مکان فیزیکی خود).

همچنین برخی از خدمات VPN سرورهای تخصصی را برای بازی ارائه می دهند. این سرورها برای سرعت و عملکرد بهینه‌سازی شده‌اند، بنابراین باید آن‌ها را نسبت به سرورهای استاندارد در اولویت قرار دهید.

بهترین پروتکل VPN برای بازی چیست؟

در حال حاضر، بهترین پروتکل های VPN برای استفاده در هنگام بازیهای آنلاین عبارتند از IKEv2/IPSec، L2TP/IPsec، WireGuard و OpenVPN.

به طور کلی، IKEv2، IPsec و L2TP پروتکل‌هایی با امنیت کافی هستند که به شما کمک می‌کنند تا سرعت بالایی را تجربه کنید. سپس، WireGuard را داریم که یک پروتکل جدید است و در بیشتر موارد به طرز شگفت انگیزی کار می کند. با این حال، از آنجایی که این پروتکل هنوز جدید است و به طور پیش فرض توسط بسیاری از VPN ها استفاده می شود، عملکرد آن می تواند متفاوت باشد.

OpenVPN پروتکل انتخابی برای بسیاری از VPN ها است زیرا فوق العاده ایمن است. البته این پروتکل سریعترین گزینه نیست.

آیا می توان از VPN رایگان برای بازی استفاده کرد؟

متاسفانه، خیر - زیرا VPN های رایگان برای فعالیت هایی که نیاز به پهنای باند بالا و تاخیر پایین دارند، مانند بازی مناسب نیستند.

گروه کوچکی از VPN های رایگان وجود دارد که پهنای باند نامحدودی را ارائه می دهند. با این حال، همه آنها دسترسی شما را به سرور هایشان که معمولاً بیش از حد شلوغ هستند، محدود می کنند. این به معنای محدودیت شدید سرعت، تاخیر و پینگ است. به همین دلیل است که ما VPN های رایگان را فقط به کسانی توصیه می کنیم که برای وبگردی ساده به آنها نیاز دارند.

در پایان - بهترین VPN برای بازی کدام است؟

بهترین VPN مناسب بازی در حال حاضر ExpressVPN است - که ما آن را به طیف گسترده ای از کاربران توصیه می کنیم.

البته، بر اساس نیازهای شما، گزینه های بیشتری دارید. به عنوان مثال، NordVPN برای کاربران پیشرفته تر (مخصوصاً کسانی که حریم خصوصی را در اولویت قرار می دهند) مناسب به نظر می رسد. و گزینه آخر، CyberGhost VPN است که سرورهای تخصصی را برای بازی در کامپیوترهای ویندوزی به ارمغان می آورد.


763 views0 comments
bottom of page