top of page
  • mahanmirzayi12

بهترین VPN برای ترید


بهترین vpn برای ترید رمز ارزها

اگر در دنیای کریپتو و ترید ارزهای دیجیتال هستید، خرید vpn با ip ثابت بسیار منطقی و ضروری است. دلایل زیادی برای خرید VPN در هنگام استفاده از کریپتو وجود دارد. با استفاده از VPN کل ترافیک اینترنت شما رمزنگاری می شود و تراکنشهای شما کاملا ناشناس باقی می مانند و به راحتی میتوانید به صرافی هایی که در کشور شما در دسترس نیستند و یا کشور شما را تحریم کرده اند دسترسی داشته باشید.

اما متاسفانه، هر VPN برای این کار مناسب نیست. همه VPN ها از امنیت کافی برخوردار نیستند و خدمات IP ثابت ارائه نمی دهند.

در این مقاله، من قصد داریم به شما کمک کنم تا بهترین VPN ها را برای ترید کریپتو انتخاب کنید. ما همچنین به جزئیاتی در مورد آنچه باید در هنگام انتخاب VPN به آنها توجه کنید، خواهم پرداخت تا همیشه بتوانید هوشمندانه تر انتخاب کنید.

چرا باید از VPN برای ترید ارز دیجیتال استفاده می کنیم؟

اگر از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال هستید، انتخاب و خرید یک VPN می تواند بسیار مفید باشد. در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا VPN و کریپتو زوج خوبی برای همدیگر هستند.

تراکنش‌های ارزهای دیجیتال کاملاً ایمن نیستند. این سیستم در برابر اکسپلویت های متعدد آسیب پذیر است که می تواند برای شما دردسر ایجاد کرده و سرمایه شما را به خطر بیندازد. هکرها می توانند موقعیت و هویت شما را با ارتباط دادن IP و آدرس کیف پول شما بدست آورند. VPN آدرس IP شما را پنهان می کند و به شما امکان می دهد هویت و کیف پول خود را از هکرها و صرافی ها پنهان کنید.

محدودیت ها و تحریم های برخی از صرافی های معاملات ارز دیجیتال مانند Binance ،KuCoin، Coinbase و … باعث شده است که به دلایل مختلف و قوانین متفاوت کشورها، بسیاری از این صرافی ها در بعضی از کشورها در دسترس نباشند. برای دسترسی به این صرافی با خرید vpn با ip ثابت به سادگی می توانید ip خود را به کشوری که این صرافی ها در آنجا در دسترس هستند، تغییر دهید و از خدما صرافی استفاده کنید.

اگر دولت ISP ها را در کشور شما کنترل کند، ممکن است فعالیت های شما در زمینه ارز دیجیتال با نظارت همراه باشد. این بدان معناست که افرادی که به دنبال پرداخت‌های ارزهای دیجیتال هستند، می‌توانند به عنوان افراد خلافکار معرفی شوند. همچنین ممکن است برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشمول پرداخت مالیات شوید. با استفاده از VPN کل ترافیک شما رمزنگاری شده و فعالیت های شما توسط ISP قابل مشاهده نخواهد بود.

ترید رمز ارزها چیست؟

معاملات ارزهای دیجیتال بسیار شبیه به مبادلات ارز خارجی عمل می کند. با این تفاوت که ارزهای سنتی را به رمز ارزها تبدیل می کند و بالعکس. صرافی هم مقداری به عنوان کارمزد معامله دریافت می کند، دقیقاً مانند بانک های معمولی.

در حالی که در مبادلات ارزهای سنتی، قوانین مبادله از قبل مشخص هستند، ارزهای دیجیتال اینطور نیستند. از بلاکچین رمز ارزها به عنوان یک روش مبادله برای تایید تراکنش ها استفاده می شود. برخی از کاربران تجهیزات استخراج راه‌اندازی می‌کنند، و با قدرت پردازش دستگاه های خود تراکنش ها را تایید می کنند و مقداری از کوین ها را به عنوان پاداش دریافت می کنند. سپس آنها را در صرافی ها می فروشند، جایی که دیگران آن ارزها را می خرند.

آیا ترید رمز ارزها ایمن است؟

تجارت کریپتو طبیعتاً خطرناک است. هیچ نهاد واحدی بازار ارزهای دیجیتال را کنترل یا قانون گذاری نمی کند. مکانیسم تایید تراکنش در بلاکچین تعبیه شده است که هر تراکنش بصورت خودکار را تایید می کند. با این حال، وقتی یک کوین از کیف پول شما خارج می شود، تراکنش برگشت ناپذیر و غیرقابل ردیابی است.

آسیب‌پذیری‌ها در صرافی ها و کیف پول ها نیز این مشکلات را بدتر می‌کنند و به هکرها برتری می‌دهند و حتی امکان سرقت ارزهای دیجیتال را مستقیماً از کیف پول کاربران فراهم کرده است. برخی از انواع بدافزارها برای انجام این کار طراحی شده اند که به عنوان cryptojacking شناخته می شود.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال کدامند؟

اینکه کدام صرافی ارز دیجیتال بهتر است بستگی به این دارد که شما چه ارز دیجیتالی را می خواهید مبادله کنید و اینکه آیا آن صرافی ارز مورد نظر شما را ارائه می کند یا خیر. کارمزد صرافی نیز مسئله بسیار مهمی است. اگر تعداد زیادی ترید انجام می دهید قطعا کارمزد پایین تر در بلند مدت به لحاظ هزینه به نفع شما خواهد بود. اعتبار صرافی موضوع دیگری است که باید در مورد آن تحقیق کنید. به هر حال شما دارایی خود را در آن صرافی نگه می دارید و باید از امنیت و اعتبار آن مطمئن باشید.

ارزهای دیجیتال دارایی هایی هستد که نوسان زیادی دارند و در صورتی که دانش زیادی درباره این بازار ندارید ممکن است سرمایی خود را از دست دهید. در ادامه بهترین صرافی های ارز دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

Coinbase

کوین بیس یکی از محبوب ترین صرافی های ارز های دیجیتال است. جذابیت ترین ویژگی این صرافی این است که می توانید تقریباً هر ارز دیجیتالی را مستقیماً با دلار آمریکا خریداری کنید. رابط کاربری این صرافی بسیار ساده و کاربردی است و شما بدون نیاز به آموزش خاصی به راحتی می توانید و ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید.

Binance

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال به لحاظ حجم معاملات است. با این حال، این صرافی به کاربران بعضی از کشورها مانند آمریکا و ایران خدمات نمی دهد و شما برای استفاده از خدمات صرافی بایننس باید با خرید vpn آی پی خود را به یکی از کشورهایی که بایینس در آنجا خدمات ارائه می کند تغییر دهید.

کارمزد این صرافی برای معاملات 0.1 درصد است که مقداربسیار پایینی است. همچنین این صرافی تعداد بسیار زیادی ارز برای خرید و فروش ارائه می دهد.

KuCoin

این صرافی چینی شاید به لحاظ قدمت و حجم معاملات به بایننس و کوین بیس نرسد ولی به سرعت در حال کمتر کردن فاصله با رقبای خود است. بسیاری از کوین های جدید قبل از لیست شدن در سایر صرافی ها در این صرافی لیست می شوند که می تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران ریسک پذیر برای سرمایه گذاری روی پروژه های جدید باشید.

آیا می توان از VPN های رایگان برای ترید ارزهای دیجیتال استفاده کرد؟

ممکن است به نظر برسد که دریافت یک VPN رایگان باعث صرفه جویی در هزینه می شود. ولی اینطور نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که ممکن است با آنها برخورد کنید.

بسیاری از VPN های رایگان به شما امکان می دهند به تعداد محدودی کشور متصل شوید. به همین دلیل ممکن است صرافی مورد نظر شما در آن کشور در دسترس شما نباشد و شما قادر به استفاده از آن صرافی با آی پی کشور مورد نظر نباشید.

آی پی های بسیاری از VPN های رایگان در لیست سیاه صرافی ها قرار دارند. این موضوع به این معنی است که شما نمیتوانید با آن آی پی به صرافی دسترسی داشته باشید.

مشکل بعدی VPN های رایگان تغییر آی پی در هر بار اتصال است. شاید این موضوع از نظر شما مهم نباشد ولی برای امنیت بیشتر، بسیاری از صرافی ها با تغییر پی در پی کشور و آی پی شما ممکن است حساب شما را مسدود کنند. بنابراین برای ترید ارزهای دیجیتال همیشه خرید vpn با ip ثابت توصیه میشود.

جمع بندی

مهمترین ابزار برای ترید ارزهای دیجیتال VPN است. با خرید VPN نه تنها می‌توانید تراکنش‌های خود را ایمن و ناشناس کنید، بلکه می توانید به خدمات بسیاری از صرافی هایی که در کشور شما در دسترس نیستند نیز، دسترسی داشته باشید.


311 views0 comments
bottom of page